Harley şi gorila
Când Gorila Grodd preia controlul asupra maimuţei uriaşe Titano, singurul care pare să fie capabil să-i anihileze controlul e asistenta care l-a îngrijit când era mic. Acum e cunoscută sub numele de Harley Quinn.