Bătălia pentru oraşul din sticlă
Atom îl micşorează pe Superman ca el să poată fi vizitat de prietenii kriptonieni. Brainiac atacă şi fură sticla. Atom trebuie să-l controleze pe unul dintre roboţii lui Superman pentru a-l urmări pe Brainiac şi a recupera oraşul.