Noaptea liliacului
Superman şi ceilalţi membrii ai Ligii Dreptăţii trebuie să îl înfrunte pe Batman când acesta e posedat de un djin malefic, Uthool, care vrea să detoneze reactorul Ligii Dreptăţii pentru a face să apară o crăpătură în scoarţa pământului.