Luthor în paradis
Ajutat de vrăjitoarea Circe, Luthor merge pe Insula Paradisului. Vrea să fure un artefact care i-ar da puteri de zeu. Superman şi Batman ajung pe insulă şi află că sunt la fel de celebri în rândul amazoanelor cum e Luthor pe această insulă.