Ar fi nevoie de un miracol !
Viaţa lui Barda e în joc când Batman e obligat de Darkseid să-l localizeze pe înşelătorul Mister Miracol şi să aducă înapoi ecuaţia anti-viaţă pe care a furat-o din Apokolips.