Încurcătura lui Minx
Eroii Ligii Dreptăţii încearcă să protejeze Naţiunile Unite de armata de gorile a lui Grodd. Domnul Mxyptlk apare din dimensiunea a cincea şi, ca să se distreze, face o vrajă prin care minţile şi trupurile supereroilor noştri devin interschimbate.