Şhhhh!
În timp ce se află în vizită la o mănăstire, Ben nu poate respecta regula ”să nu facă gălăgie”, şi trezeşte un dragon periculos ascuns sub mănăstire. Ben trebuie să rezolve problema, deşi pare cam dificil chiar şi pentru Cap de Diamant.