Clovni la facultate
Ben se duce cu bunicul său, Max, la un meci al State U, unde se întâlneşte cu vechii colegi ai acestuia. Cu toții trebuie să facă echipă şi să-l împiedice pe clovnul Zombozo să-i jefuiască pe cei din tribunele stadionului.