Caracatiţa-ceas
Într-un orăşel paşnic de coastă, Ben trebuie să se confrunte cu adversarul Steam Smythe şi creaţia sa, Caracatița-ceas. De asemenea, Ben trebuie să îşi înfrunte o mare teamă: calamarii.