Foarte speriat
Când Rulota rămâne fără carburant, pe un drum înceţoşat de pe coasta de est, Ben, Gwen şi Max sunt forţaţi să stea la un hotel unde îl întâlnesc pe ciudatul Carl, un expert în folclor care de fapt poate fi o fantomă.