Penny cea rea
Ben este la parada Marea Şuncă de Porc. Dădaca lui, Penny Heaven, îi strică distracţia. Când încearcă să scape de ea, descoperă planul Fraţilor Gândac care vor să fure heliu. Penny e răpită, iar Ben o salvează.