Animalul interior
Ben, Gwen şi Max merg la universitatea la care a fost student Max. Acolo, Dr.Animo a făcut un experiment şi a reuşit să exploreze latura animalică a oamenilor, transformându-i în animale. Unul dintre subiecţi este prietenul lui Max, Lester.