Lumini strălucitoare, inimi întunecate
Ben, Gwen şi Max vizitează platoul de filmare al serialului preferat al lui Gwen: ”Cei ce nu sunt vii”. Când Ben descoperă că actorul din rolul principal este de fapt vampir, vrea să arate tuturor cine este adevăratul star, Heatblast.