Lumea Zombozo
Ben, Gwen şi Max merg în parcul de distracţii. Îi este schimbată denumirea în Lumea Adrenaland. Noul director este Zombozo. El are un plan de a-i hipnotiza pe toţi să facă o armată de nelegiuiţi. Ben trebuie să salveze situaţia.