Aventuri de dădacă
Ben,Gwen şi Max întâlnesc o familie care pare a fi imaginea lor în oglindă,dar când Max pleacă într-o excursie cu Maxine,Ben trebuie să aibă grijă de Simon Sez,un copil răzgâiat care are un ghiozdan care îl transformă în robot.