E timpul să fii anti-erou
Ben trebuie să se transforme în extraterestru pentru a opri distrugerea barajului Hoover, dar când apare eroul autoproclamat Tim Buktu, Ben trebuie să-şi dea seama dacă acesta este prietenul sau duşmanul său.