Muncă făcută pe jumătate
Ben vrea să muncească în curtea lui Geezer Bob pentru bani. Se transformă în Upgrade şi face din maşina de tuns iarba una foarte rapidă, dar stârneşte mânia vecinului lui Bob, micuţul, dar înspăimântătorul, Billy-Bob Goblins.