Rath plutește într-un rezervor cu apă sărată la doctorul Schmidt și e chinuit de viziuni înspăimântătoare... Charlotte ajunge la casa Sonnenborn și vede cum doctorul Schwarz e luat de polițiștii Kruschke și Lanke. Toni și Renate încearcă să evadeze.