Din cauza absenței lui Stennes, contele Helldorff e numit șeful SA. Rath îl vizitează pe Stennes în închisoare, ca să-i spună despre numirea lui Helldorff. Trebuie să se pună presiune pe Wendt pentru ca Stennes să fie eliberat.