Toni și Willi sunt prinși furând. Toni scapă, dar Willi e arestat. Rath și Charlotte caută printre dosarele de la poliție informații despre banda de la magazin și dau peste numeroase decese ale copiilor de pe stradă, etichetate ca fiind accidente.