Împreună cu Stennes și aproape 200 de alți bărbați de la sediul SA, Rath se pregătește pentru o luptă de stradă, deși marșul a fost interzis la ordinele lui Hitler, din Munchen. Soldații se pregătesc să-i înfrunte pe Ku'Damm.