Malu Seegers și doctorul Völcker pun la cale asasinarea lui Wendt. Malu trebuie să-l atragă într-o capcană, dar nu prea ar vrea să facă acest lucru. Stennes și Rath plănuiesc lovitura împotriva lui Hitler și SS.