Gräf e înlocuit la maratonul de dans de Rudi, care o ține în brațe pe Charlotte, care e epuizată. Heymann și Katelbach îi explică lui Rath cum funcționează afacerea cu boxul. Moritz și prietenii lui se pregătesc pentru o operațiune de căutare.