Interogarea lui Kuschke și a oamenilor lui duce la același rezultate: îl învinovățesc pe Naumann pentru cele întâmplate. Nu mai pot să-i țină închiși pentru mult timp. Având sentimente amestecate, Gräf îi dă lui Rath pozele compromițătoare cu Wendt.