Poarta Albă
Adrian și Ninel, doi deținuți dintr-un lagăr de muncă silnică de la Canalul Dunăre-Marea Neagră își dau seama că regimul comunist vrea să-i extermine.
Adrian și Ninel sunt printre deținuții care tocmai au ajuns în unul dintre lagărele de muncă silnică de la Canalul Dunăre - Marea Neagră. Treptat, ei își dau seama că se află acolo pentru că regimul comunist vrea să-i extermine pe toți.