Fiicele doctorului March
Cele patru surori March învață despre iubire, viață și pierdere pe măsură ce se maturizează în America de după războiul civil american.
Cele patru surori March învață despre iubire, viață și pierdere pe măsură ce se maturizează în America de după războiul civil american. Inima familiei este Jo March care vrea să-și creeze propriul drum.