Migdala și căluțul de mare
Filmul explorează relațiile complexe și foarte umane a două cupluri, care încearcă să ducă o viață nouă împreună sau încearcă să exploreze viața pe cont propriu, după ce o leziune cerebrală a schimbat tot.