Ana, mon amour
Toma și Ana se întâlnesc la Facultatea de Litere și se îndrăgostesc. Dar relația lor se deteriorează, deoarece Ana suferă de o boală psihică.
Toma și Ana se întâlnesc la Facultatea de Litere și se îndrăgostesc. Dar relația lor se deteriorează încet deoarece Ana suferă de o boală psihică și are atacuri de panică.