Parking
Adrian e un scriitor român care emigrează ilegal în Spania în 2002. Viața lui se schimbă pentru totdeauna când o cunoaște pe Maria.
Adrian este un scriitor român care emigrează ilegal în Spania în 2002 și care se angajează paznic de noapte într-un parc auto. Viața lui se schimbă pentru totdeauna când o cunoaște pe Maria, o cântăreață spaniolă.