Foxcatcher
O dramă-documentar despre milionarul John du Pont și relația sa cu frații Dave și Mark Schultz, luptători de wrestling. Inițial, Mark îl idolatrizează pe du Pont, însă în scurt timp își dă seama cât de mare e nebunia acestuia.