Rath e eliberat din închisoare, în timp ce Wendt se asigură că Stennes rămâne. Rath află că Helga s-a căsătorit cu Alfred Nyssen. La Castel, un mesager de la Kadewe aduce o haină roșie mototolită, ca dovadă. Charlotte recunoaște haina.