În Castelul Roșu, Iron Else, Blind Bob, Knife Ede și Walter Weintraub, păziți de Rath, Henning, Gräf, și Czerwinski, sunt închiși timp de trei ore ca să-și rezolve neînțelegerea. Wendt îl amenință pe Seegers c-o va raporta pe Malu pentru trădare.