Pillow Talk: How Deep Is Your Love?
Ashley and Stacey lead the Pillow Talk couples as they show off their fitness moves! Kenny and Armando try gas station snacks and arrange a bouquet, Emily and Kobe have a dart gun battle, and Tim and Veronica show off their monster truck cries.