Pillow Talk: Love at First Flight
The season is in full swing, and the antics don't disappoint! Emily and Kobe, Patrick and John, Kenny and Armando, and Kim and Jamal settle in as more couples join the mix. From airport reunions to brotherly battles, the Pillow Talkers have plenty to say!