Pillow Talk: Tell All Part 1
The Tell All kicks off and the drama is nonstop! Emily and Kobe, Loren and Alexei, Patrick and John, and Kim and Jamal tune in with 90 Day-inspired costumes and props. With blowups, breakthroughs, and plenty of surprises, the Tell All doesn't disappoint!