Pillow Talk: Love, Sweat, and Tears
It's a night full of indoor camping and picking out the red flags on this week's episode of Pillow Talk! Emily and Kobe, Loren and Alex, Patrick and John, and Veronica and Chloe weigh in on family showdowns and a heated throuple debate.