Pillow Talk: Love Me or Leave Me
It's a night full of big debates and even bigger emotions on 90 Day Fiancé. Kim and Jamal, Emily and Kobe, Joanne and Donna, and Patrick and John weigh in on an evening full of airport reunions, family feuds and an iconic Baywatch moment.