Pillow Talk: All's Fair in Love and War
This week on Pillow Talk, Kim and Jamal, Liz and Patty, Ashley and Stacey, and Brandon and Betty dive into a week full of wedding dress reveals and at-home speakeasies. The drama's heating up, and Shekinah's friend Dan has a lot to add!