Pillow Talk: Love's True Colors
The Pillow Talkers are back and ready to dive into this week's drama. Loren and Alex stay fit with wellness shots, Kim and Jamal embrace their cheat day, Emily and Kobe refuse to play by the rules, and Armando invites Kenny to try out his new hobby!