Pillow Talk: Proof of Love
It's a Memorial Day special this week on Pillow Talk! Kalani and Kolini tee off in putt-putt with daiquiris, John and Patrick have a beer squirt gun fight, Kim and Liz have a sleepover, and Robert and Anny are decked out in patriotic shirts.