Pillow Talk: The Price of Love
It's Family Night! Patrick and John get competitive in an indoor triathlon, Loren and Alex FaceTime Lucille, Tim, Chloe, and Veronica quiz each other on teen slang and Emily, Kobe, and David share a delicious cheeseboard.