Pillow Talk: Too Late for Love
The Pillow Talkers have a lot to say as the first weddings of the season unfold. Armando gets help from Kenny on an extravagant balloon background, Loren and Alex play "90 Day Who's Who," and Emily and Kobe react to Shekinah and Sarper's bedtime routine.