Pillow Talk: All You Need is Love
The final weddings of the season are here, and the Pillow Talkers hold nothing back! Kenny and Armando rank the ceremonies, Emily's dad, David, joins her and Kobe for renewed vows, and the Pillow Talkers have a race to tie the best tie.