Pillow Talk: Tell All Part 2
The Pillow Talkers get dressed up in their Tell All best for the final episode! Loren and Alex organize a group chat with Emily and Kobe, Patrick and John, and Kim and Jamal and give out awards while they watch. Nothing is off-limits!