Punctured Jugular
”Robot Chicken” giver et bud på ”The Fast and the Furious 6”. Vi ser Wilson fra ”Cast Away” i en rolle, der minder om ”Bourne Identity”. Vi ser, hvad Odd Job laver på sine fridage. Bagmændene forestiller sig ”Scooby-Doo” med Lisbeth Salander.