Caffeine-Induced Aneurysm
Robot Chicken fortæller, hvad der virkelig skete med helikopteren fra Airwolf. Vi viser jer, hvordan vi forestiller os det sidste afsnit af ”iCarly”. Vores udgave af sangen, som dr. Noonian Soong rappede, efter han havde skabt Data.