Robot Chicken's ATM Christmas Special
I ”Robot Chickens” juleafsnit er julemanden lige ved at gå glip af julen. Kano fra ”Mortal Kombat” holder ferie med mrs. Cage. Justin Biebers nye sang er et sikkert julehit. Forfatterne giver G.I. Joe en meget særlig jul.