Robot Fight Accident
Robot Chicken-nørden kaster sig over rollen som Lille Rødhætte. Vi viser jer Avengers i deres nye Broadway-forestilling. Forfatterne bag ”Robot Chicken” præsenterer deres bud på en ny ”Aliens”-film.