Born Again Virgin Christmas Special
”Robot Chicken” får atter ram på julen! Vores forfattere viser, hvor Heat Miser og Snow Miser kommer fra. Se med, når Ebenezer Scrooge lærer julens sande betydning at kende. Find ud af, hvordan julemanden ødelagde den bedste dag under første verdenskrig.