Collateral Damage in Gang Turf War
Vi ser, hvad der sker, når E.T. overtager en skadestue. Harry Potter havner i en ikke særlig magisk situation. Find ud af, hvorfor Avengers lader Black Widow og Hawkeye være med på holdet. Vores figurer havner i en situation fra ”Walking Dead”.